Vi är bättre än grå

Mitt sommarvik har slutat och jag har varit ledig i en vecka. Dock känns det som flera veckor, jag har sovit lääänge på mornarna och mest tagit det lugnt. Passat på att pussa på min pojke en massa har jag gjort också. Dessutom har jag hunnit med två rundor till Malmöfestivalen.

Förra söndagen var jag, Filippa och Amanda där och såg Daniel Adams-Ray och Veronica Maggio. Det blev andra gången jag såg dem båda denna sommaren (coolt!). Adams-Ray var så galet bra! Mycket bättre denna gången än i Kristianstad (kanske hade med stämningen att göra). Men åh jag är så förälskad i den mannen, GRYM!!!! Och i fredags var jag, Fanny och Lasse och såg The Ark. Ola Salo är ju fantastisk, men tyvärr stod vi så långt bak att vi såg väldigt dåligt. Och JA jag ska lägga upp bilder!

Imorgon ska jag jobba igen, ett 7-16 pass och jag vet i tusan hur jag ska orka detta. Bara att bita ihop, så kommer det att gå bra.


hur söt är han inte när han ler sådär, Daniel Adams-Ray?!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback