Come away with me, it’s gonna be all right just breathe

Hej hej hej!!! Ja, jag lever (fast ibland kan man ju undra). Idag är det lite halvtrist väder som det varit i hela sommaren typ, så jag tänker nog passa på att göra lite ärenden på stan. Ska sticka inom tatueraren och boka tid till att fylla i min tatuering. Är så himla sugen på att göra en ny också, men det får vänta ett tag till. Sen ska jag nog gå inom och hälsa på violorna, var ett tag sen jag var där. Saknar dem lite och där finns ju alltid så fina saker att titta på. Dessutom ska jag lämna in min mobil, jag håller på att bli galen på den!!! Synd, när den är så pass ny.

Nehe, får väl gå och klä på mig. Hoppas ni får en bra dag :)

 


Kommentarer
Julia

Åh vad roligt det lät med bröllop, har också tänkt den tanken. xx



Blogg: http://amilo.blogg.se/
2011-08-10 @ 18:42:34




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback