Söndagsångest

 

Så var det söndag igen. Fick precis ett sms från Mor att hon och pappa landat i New York nu, jag är inte alls avundsjuk, absolut inte! JO SOM TUSAN!!! Så nu får Andreas göra mig sällskap i veckan, då vi båda har påsklov och jag ännu inte vågar sova själv hemma. Dessutom kommer syster hem på besök på torsdag, så det blir nog bra.

Dock ska jag jobba imorgon och alltid denna ångest dagen innan, speciellt på söndagar. Inte ens att jag får sova bredvid hjärtat inatt hjälper att göra en på bättre humör. Fast det brukar kännas helt okej sen när man väl är på jobbet...det är nog mest tanken på att ställa klockan på 05.30 som ger en ångest och att man aldrig kan somna på kvällen. Bara två jobbdagar denna veckan iallafall och som sagt påsklov i skolan, så det är himla skönt!

Nej nu ska jag nog gå och skeda hjärtat mitt.

 


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback