White christmas

Har man för mycket fritid om man redan nu i september börjar lyssna på jullåtar? Jag sitter iallafall och lyssnar på Il divo's julalbum som jag tycker är underbart!

Julen är nog min favorithelg och högtid på året. Jag älskar att julpynta, göra den årliga pepparkakshus-byn, handla julklappar och slå in dem, stå där 3 dagar innan julafton och inse att man fortfarande har några klappar kvar. Glögg, lussebullar, pepparkakor. Klä julgranen. Det är mysigt!

Hoppas att vi får en vit jul även i år :)

 


Kommentarer
FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och kolla om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D



Blogg: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
2010-09-14 @ 21:32:21




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback