This moment



Vilken frukt åt du senast?
Banan.
Hur ofta äter du plockgodis? Lite då och då, men inte jätteofta.
Vilket djur hade du varit, om du fick välja? En ko på grönböte
Tror du att du kommer att få leva ett till liv? Ja det tror jag.
Är du värd mer än andra människor? Egentligen inte.
Vilken familjemedlem står dig närmast? Syster.
Vilket barnprogram är roligast? Hannah Montana är ju ganska bra
Har du varit på en gayklubb? Nej, det har jag inte.
Äter du kanterna på brödskivan? Det beror på lite vad det är för bröd och vad jag känner för i stunden.
Är du vegetarian/vegan? Nej, jag äter kött.
Har du en egen lägenhet? Nej jag bor fortfarande hemma.
Vilken kamera har du? Vet inte riktigt vad det är för någon
Vad har du valt för bild här uppe? En sjukligt snygg bild på Ed Westwick och Leighton Meester.
Vad vill du bli kallad? Malin funkar alldeles utmärkt
Vad hade du hetat, om du fått välja? Jag är ju en Malin, men något lite häftigare och mer ovanligt hade ju varit roligt.
Om du skulle återfödas: skulle du vara kille eller tjej? Tjej.
Vad gör du just nu, i denna sekund? Svarar på dessa frågorna och tråkar.
Vilka sidor och program är du inne på just nu? Facebook och blogg.se
Hur många timmar sov du inatt? ca. 7 skulle jag tippa på.
Vilken tid gick du upp imorse? Runt 11, vilket är tidigt för att vara mig efter en fredag med utgång.
Hur många har du på msn? För många, borde rensa!
Hur många tjejer/ respektive killar? Har noll koll.
Hur många blommor har du i ditt fönster? Inga för tillfället (och jag ska vara florist?!).
Vattnar du dem själv? Ja, men det går ju som det går också med det.
Te eller kaffe? Båda funkar, men te är bättre.
Laddar du ner film/musik olagligt? Nej.
Eller lyssnar du via spotify? Lyssnar i stort sätt bara på spotify
Är du inne på msn? Ja, men frågan är varför då det inte är någon rolig online.
Vad har du för påslakan? Vita med lite blombrodyrer.
Vart är du just nu? På "kontoret" här hemma.
Sitter du på en stol från ikea? Nja, tror faktiskt inte att denna är från IKEA.
Tuggar du på något, isåfall vad? Nix.
När städade du ditt rum senast? Små städar väl varje dag, men ordentligt med dammsugning och dammning sker allt för sällan!
När träffade du din morfar senast? Någon månad sedan?
Har du nån sjukdom? Nej och tack och lov för det :)
Vad händer i höst? Om jag ändå visste. Kanske utbildning i afrika-kunskap på Österlens folkhögskola eller Australien?!
Vad är du i stjärntecken? Stenbock.
Vilken film såg du på bio senast? Remember me ♥
Rött och svart eller vitt och grönt? Rött och svart.
Frukt eller godis? Beror på, men är väl lite tjockis och svarar godis.
Vad äter du till frukost? Varierar. Men blir oftast mackor eller laktosfri yoghurt med frukt/bär i. Dock är det godast med mat till frukost...typ köttbullar.
Vilken typ av film gillar du? Jag är väl en typiskt tjej som gillar romantiska komedier eller typ drama.
Och vilken gillar du inte? Har jättesvårt för skräckfilmer. Blir så fruktansvärt rädd.
Vilka är dina favoritlåtar just nu? Oj, Switchfoot-Your love is a song och Justin Bieber-Overboard är favoriterna just nu
Om du blev gravid nu, vad skulle du göra då? Abort? Jag är inte redo för att få barn nu. Inte på något plan.
Brukar du tejpa över din mun? Nej, finns det folk som gör det?
Var du på dreamhack? Haha nej!
Hur ser dina strumpor ut, är de sexiga? Dem är grå/svart-randiga...så sexiga vet jag inte.
Hur ser dina underkläder ut? en svart bh och vita trosor. Inget särskilt.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback