Turn a page, I'm a book half unread


Jag har fått för lite sömn inatt vilket ger konsekvenser idag.
Kroppen fungerar inte som den ska och jag är jättetrött.

Gårdagens kväll bjöd på filmkväll med Linn, Elin, Louise, Mathias, Filip och Martin.
Tre stycken skräckisar såg vi på, ganska värdelösa filmer allihopa och inte jätteläskiga.
När alla gått hem, stack jag till Emmy en liten sväng...det var en nödsituation!

När jag väl sedan skulle försöka sova sen, gick det inget vidare. Bilder från filmerna hade satt sig i hjärnan.
Jag är ganska mesig när det gäller sådant faktiskt. Dock ryktas det om ännu läskigare filmer nästa gång!


Kommentarer
kajsa

Ja den är verkligen en av dom bästa låtarna som finns :) Tvärr är man ju tillbaka igen nu men jesus vilken resa det var. Bästa dagarna i mitt liv! Så fort du får chansen att se killarna live så GÖR det. Det finns inget bättre.



Blogg: http://kaajsaaa.blogg.se/
2009-09-27 @ 17:51:09




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback