"Please stay here, for me"


Nya trailern till New Moon är nu officiell och den är helt sinnes bra!
Den avslöjar väldigt mycket om vad som händer i filmen (titta inte på den om ni inte vill veta),
men eftersom att jag redan läst boken så vet jag ju. Jag längtar så sjukt mycket.

Tvåan är min favorit av de fyra böckerna. Det var där man fick lära känna Jacob
och det var där jag blev Team Jacob också. Till skillnad från Edward är han en vän
som alltid finns där för Bella. Han är bra för henne, han gör henne lycklig igen och han
utsätter inte henne för direkt fara såsom Edward gör. Därför älskar jag Jake.
Han har världens finaste personlighet, alltid.

Vilken nörd jag är, men jag bryr mig inte för jag älskar det.


Kommentarer
FEBB

åh han får inte dööö! :O



haha ja men gör det håller tummarna sötnos :D



Blogg: http://febb.blogg.se/
2009-09-14 @ 19:07:58




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback