Floristresa, Köpenhamn

Igår bar det av på vår årliga klassresa till Danmark, med HV1 och HV2. Först åkte vi till Gröntorget, jag kunde dock inte inhandla några blommor eftersom att jag skulle stanna kvar i Danmark och gå på konsert. Efter det åkte vi till Botaniska trädgården i Köpenhamn. Det är verkligen stort där, finns ju hur många gångar och stigar som helst, men det är fint där. Därefter gick vi tvåor till Tage Andersens butik, våra lärare har verkligen påpekat hur fantastiskt det är där inne och hur bra denna Tage är...tja, låt mig säga att det var lite väl överskattat. Man kanske måste vara florist på rikigt för att se det fantastiska i det där.

Fri tid på Ströget sen, vilket vi gillar. Älskar Köpenhamn och att strosa runt där. Blev dock inget shoppat för mig, men hittade snygga nästan-gladiator sandaler på H&M och en snygg klänning på Gina, så ska kanske köpa det hemma i Sverige eftersom att det blir billigare då.

När de andra åkte hem till Sverige, så stannade jag och Elin kvar. Konsert ju! Några av Elins vänner kom, som också skulle se honom. Tror det får bli ett eget inlägg om konserten, blev ju mycket text här.


 Klicka på bilderna för att se dem i större format.
På min bilddagbok finns andra bilder.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback