Vår kung

kl. 08.08 imorse vaknade jag av ett sms från Louise: "Det står på löpsedlarna att Michael Jackson är död". Jag trodde bara att det var ännu ett av dem där dumma ryktena, men efter att gått ner satt mig vid datorn och sedan kollat på nyheterna på tv, så inser jag sakta men säkert att det är sant. Vår tids största och bästa stjärna har gått bort. Nog för att han var lite konstig, men vi kan aldrig ta ifrån honom att han har gjort fantastisk musik, fantastisk dans och fantastiska shower. Mitt hjärta brast och likaså mina drömmar.

12 augusti skulle jag och min familj befunnit oss på O2 arenan i London för att se en av hans comeback konserter. Nu blir det inte så. Det jag längtat efter i 5 år, min dröm som skulle gå i upplevelse krossades som glas mot sten.

På ett sätt tror jag att det här var det bästa för honom, vi alla vet att han inte mådde bra längre och vi alla vet att han nog aldrig var riktigt lycklig. Hans liv förstördes för längesen. Precis som med prinsessan Diana, tror jag att det här är det bästa för hans själ. Jag hoppas hans själ har fått ro nu. Dock sörjer jag och tusentals andra och jag sörjer å hans barns vägar.

Michael Joseph Jackson, vila i frid

Kommentarer
EmmaEriica

Snälla, låt oss hedra Michael Jackson!

Har du bilddagbok? Gå då in i min blogg och läs en uppgift som är jätte enkel allt för att visa att ni hedrar Michael's död. Snälla, svik inte Michael, visa att ni är ett fan av han. Bli även medlem i denna grupp på facebook; Rest in Peace Michael Jackson.

http://www.facebook.com/group.php?gid=108847209856



Sprid detta vidare!



emmaeriica.blogg.se



Tack!



Blogg: http://emmaeriica.blogg.se/
2009-06-26 @ 21:04:29
pelle

Oh nej, jag lider med er! Vad jobbigt!



Blogg: http://pellespersonliga.se
2009-06-26 @ 22:26:29




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback