Valentine's day

Alla hjärtans dag idag och jag ska ta hand om mitt eget hjärta. Jag bestämde redan tidigare i veckan att jag idag bara ska ligga på soffan, titta på alla inspelade program jag ännu inte hunnit se. Det har varit en tuff vecka, natten till fredag satt jag uppe till halv 1 för att bli klar med mitt samhällsarbete. Jag blev klar men känner dock att det kunde blivit bättre, "Hej VG".

Igår i skolan gjorde vi alla hjärtans-arbeten, två buketter och lite hjärtan (ska lägga upp bilder). På kvällen firade vi Nina som fyllde 18 (congratz), sedan utgång....tja aldrig mer 16+ säger jag bara! Eller aldrig med Magasinet iaf. Nej, jag är stor flicka nu!

Som sagt idag tar jag hand om mitt eget hjärta
och jag hoppas att ni alla får en underbar alla hjärtans dag!♥

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback