What I go to school for

Som det ser ut blir det nog bara tjejerna ikväll, men det gör inget. Jag trivs så bra i deras sällskap!
Har sprungit runt och fixat som en galning. Var hos Emmy och hämtade spel, har hängt upp tvätt (vuxenpoäng!!!) och städat mitt rum. Jag kanske till och med hinner fixa till mina block inför skolan?! Baka ska jag också göra och handla godis.

Imorgon börjar skolan igen, jag ser faktiskt framemot det. Jag behöver rutiner igen, jag behöver människor runtom mig. Vårt fullständiga schema är nu uppe och jag säger bara: What's up with håltimmarna?
Och tänk, om ett år kanske kanske jag är bosatt i England?!

Puss på er!

Kommentarer
Nina

Sv; Haha okej! Jag vill med titta på Alpackorna ^^ Hästarna ville inte heller bli klappade, bara äta upp mina fingrar :/



Blogg: http://nstenmark.blogg.se/
2009-08-17 @ 16:56:10




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback