När fantasin sviker

Lånar ännu en lista från Nina

Fem band du lyssnar på:
1. McFly
2. Jonas Brothers
3. Hanson
4. All time low
5. Backstreet boys (pojkband)

Fem filmer du gillar:
1. A walk to remember
2. Keith
3. High School Musical-filmerna
4. About a boy
5. A cinderella story


Fem böcker du gillar:
1. Twilight-böckerna (Stephanie Meyer)
2. Hur kär får man bli (Katarina von Bredow)
3. Simon & Sofie (Emma Granholm)
4. The thruth about diamonds (Nicole Richie)
5. Moonwalk (Michael Jackson


Tre saker du är rädd för:
1. Mörkret
2. Framtiden
3. Spindlar och clowner


Fem personer du tycker ser bra ut:
1. Nick Jonas (alltid!)
2. Zac Efron
3. Robert Pattinson 
4.
Taylor Lautner
5. Ska vi dra till med en till kändis eller låter vi en hemlig Mr. X få denna platsen?


Avslöja tio saker om dig själv
1. Jag har dålig syn
2. Jag har en förkärlek till pojkband
3. Jag tycker inte att Twilight (filmen) var överdrivet bra, men väntan på New Moon gör mig galen.
4. Jag kan inte tvätta
5. Musik är min stora passion
6. Jag gillar skolan och längtar inte alls efter att få sluta trean och ta studenten
7. Jag har redan börjat planera mitt bröllop...bara en man som saknas
8. Britney Spears är en person jag ser upp till
9. Jag har aldrig  varit full!!!
10. Jag är lat


Favorit...
Färg: Rött och lila
Låt: McFly-The heart never lies
Dryck: Chai latte, det är en dryck för tillfällen då man vill lyxa till vardagen
Glass: Twister
Maträtt: Olika typer av sallader. Grillat är också gott
Tid på dygnet: Kväll, från 19.00 till 00.00 typ. då är det bäst tvprogram 
Årstid: Vår
Ämne: Samhällskunskap, men ser väldigt mycket framemot psykologi
Djur: Alpackor
Land: Har inte varit i så många länder, men Grekland
Stad: Köpenhamn


DU

Namn: Malin
Smeknamn: Har brist på smeknamn
Längd: 165 cm
Vikt: cirkus 58 kilo
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: På tok för blont
Skola: Österäng
Husdjur: En guldfisk vid namn Silvester
Bor: Utanför Kristianstad
Piercingar: Inga
Tatueringar: Noter på foten


Kommentarer
Hanna

precis, och de värsta är att man aldrig får veta det heller. för en dag, är bara känslan borta.



2009-08-15 @ 14:28:56




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback