I wanna know



Så var helgen här igen. Tanken var egentligen en konsert idag, men så blev inte fallet. Tar det lugnt istället. Annars är planerna som så att imorgon blir en heldag med min bästis och söndag får bli en pluggdag.

Nu ikväll hade filmen Princess protection program, med Demi Lovato och Selena Gomez preimär på Disney Channel. Hyfsat bra film, ganska söt och rolig. Men inte mer än okej. Vad jag även såg på tidigare var Hannah Montana, och vem var gästskådis? Jo, Little David (David Archuleta). Tyvärr såg jag bara slutet men där sjöng de en duett, jättefin så ska youtuba den nu.

Ha en bra helg!

Kommentarer
A

gilalr bilden :D



spana gärna in mina auktioner på tradera! en snygg midjejacka från H&M för en tjuga, eller kanske en transparant tshirt för en tia? skynda fynda ;D

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1977715&listtype=0



Blogg: http://asmode.blogg.se/
2009-08-29 @ 00:55:01




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback