Hold on



Förlåt för dålig uppdatering, men skolan tar slut på alla mina krafter.
Skolan idag har varit, bra och dålig. Efter många om och men bestämde jag mig för att stanna i den nya samhällsgruppen, med den nya läraren. Jag tror och hoppas att det kommer bli bra, han kommer att ge mig möjlighet att nå mina mål. Jag +några till i klassen hade en fin håltimme på 4 timmar. Louise och jag försökte fördriva tiden på bästa möjliga sätt, diverse kortspel och prat med syon. Samtalet med syon ska vi nog inte gå in på.

Ikväll tar jag det lugnt bara, är som sagt helt slut. Imorgon blir det den årliga kräftskivan med släkten på mammas sida och så ska jag även försöka läsa ut Så länge vi båda andas innan helgens slut.

Vilket roligt inlägg ni fick, men hold on...det ska bli bättre!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback