En lååång lista

Mitt nya intresse är att fylla i sådana här listor!

1. Vilken svordom använder du mest?

Va fan, helvete
2. Äger du en iPod?
Nej, men en fin MP3

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Olika nu under sommaren

4. Hur många resväskor äger du?
En rosa

5. Använder du flip-floppar?
Ibland, när jag ska till stranden

6. Var köper du dina matvaror ifrån ?
Mina föräldrar som inhandlar det, men dem handlar på Willys

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag föredrar att vara fotografen

8. Vilken var den senaste filmen du såg?
A walk to remember (finast)

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis ?
Med en kompis

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror ju på hur mycket jag vinner...är det en stor summa så skulle jag direkt köpa biljett till BSB och inhandla lite höstkläder.

11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, det har nog hänt flera gånger
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, men ibland skulle det kunna behövas

13. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Westlife

14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Gavin DeGraw

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Hm, mycket möjligt fast inget speciellt så vad jag kan komma ihåg.

16. När var senast någon stötte på dig?
Bra fråga

17. Vad åt du till middag senast?
Paj igår, men ska strax äta mat nu 

18. Använder du luvtröjor?
Nej, gillar inte det och det är inte riktigt min stil
19. Kan du vissla?
Ja, busvissla också!

20. Vem var den senaste som ringde dig?
Elin

21. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Berg-och-dalbanor, love it!
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja det tror jag, men skulle inte kunna bry mig mindre.

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
044 -Kristianstad

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Klart

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?

Vet inte vilket som är det närmaste
26. Hur många syskon har du?
En storasyster
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Ja, det är jag nog

28. Vilken film kan du alla replikerna till?
About a boy

29. Äger du några popband t-shirts?
Inte popband direkt. Men James Blunt, Gavin DeGraw, Justin Timberlake, Brian McFadden och syster har några westlife

30. När flög du senast?
För en vecka sedan

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
6 st tror jag

32. Läser du för skojs skull?
Ja, jag älskar att läsa

33. Pratar du några andra språk?
Engelska kan man väl hyfsat

34. Diskar du din egen disk?
Nej, jag sätter bara in i diskmaskinen
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär

37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Oh ja

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Alltid sugen på fler tatueringar

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Dela på notan tycker jag att man kan göra

40. Kan du kasta macka?
Ibland

41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nix
42. Vad har du med dig in på bion?
Godis och något att dricka

43. Vem var din favoritlärare och varför?
Birgitta, hon var bäst och Björn, han var också bäst och alla hade respekt för honom.
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej.

45. Vad har du för väder?
Mörkt, lite blåsigt och lite molnigt

46. Har du en blogg?
Verkar så

47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Samhälle
48. Gillar du att flyga?
Ja, det är en härlig känsla

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Att han är snäll och glad

50. När sov du senast på golvet?
Längesedan!

51. Vilken är din favoritdrink?
Vet inte, har inte koll på några :P
52. Gillar du din boendesituation?
Ja, den duger bra just nu

53. Vilken är din mammas hemstad?
Vet inte

54. Din pappas hemstad?
Kristianstad/Karlshamn

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Många, typ 8-11 timmar. Min kropp märker direkt när jag fått för lite sömn

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Inte nu under sommaren, men i höst kommer det nog bli en del

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nej, jag är duktig flicka

58. Vilken är din favoritfrukt?
Sharon, melon och vindruvor

59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej, jag äter allt

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
19 år. ÅNGEST

61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ibland, kan tycka att när man är i min ålder ska man ändå kunna stava ordentligt

62. Tror du på liv på andra planeter?
Ja, faktiskt
63. Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Hm, ska vi nog inte nämna

64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Gud känns som en man

65. Vad var det senaste du åt?
Nötter

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Samma kön
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
De tyckte att Malin var fint
68. Gillar du senap?
Om jag får blanda med ketchup

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
SKJUT MIG! Eller lyssnar jag på en peppande låt som tex Hold on
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Kanske, men mycket tveksamt

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Peyton från One Tree Hill fast det är ju en serie och ingen film

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej det har jag inte

73. Tycker du om att krama folk?
Ja, man behöver kramar

74. Skulle du säga att du är trendig?
Nja, lagom trendig

72. Äger du en digitalkamera?
Javisst

73. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Typ ingen

74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Riktigt mycket, sitter man och väntar i onödan

75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
När jag hör din röst och Så länge vi båda andas av Stephanie Meyer
76. Tycker du att du är attraktiv?
Jag har mina dagar

77. Vad är du allergisk mot?
Katter

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, absolut inte

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Inte en aning


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback