Okej...

Okej, jag ska sluta klaga över hur mycket jag har i skolan nu. Jag ska inte klaga över att jag har 3 prov, läxförhör och en bok som ska vara utläst kommande vecka. Det är ju trots allt jag själv som "valt" det. Jag vet att jag kommer klara det, jag har alltid klarat alla prov innan, så varför skulle det inte gå nu?
Och jag tycker att resten i klassen som bara har ett prov denna kommande vecka och klagar över det verkligen ska sluta med det. Ni vet mycket väl att ni kommer klara det också!
Och jag tycker att alla ni samhällare som "hela tiden har så hiiiimla mycket läxor" och behandlar oss florister som att vi inte har några läxor alls ska sluta upp med det. Vi hade inte så mycket i 1:an, men nu har vi minst lika mycket som er. Det är ju ändå inte vårt fel att vi läser kurserna i slowmotion. Vi hade kunnat öka tempot rejält, men någon idiot har ju bestämt att typ alla praktiska linjer ska läsa lika fort/mycket. Jäkligt dumt då vi florister uppenbarligen är betydligt med studiemottiverade en elprogrammet.

Jaha, om man skulle ta och plugga in sig lite på politik så att man kan rösta på ett bra parti som kan förändra skolan till något bättre!?


Kommentarer
MEN SLUTA KLAGA DÅ



2008-10-06 @ 18:05:34




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback