Helg igen

Till en början, det förra inlägget behöver ni inte bry er om egentligen. Det var mest jag som behövde få ut mina tankar lite.
Vi ska ha prov på demokrations historia och mänskliga rättigheter. Läraren har lagt upp provet på ett annorlunda sätt som vi inte är vana vid, en del spyr ut en massa galla på detta innan vi ens haft provet och vi är en del andra som gillar upplägget...det är det ni "behöver" veta.

Ja, då har ännu en vecka gått. Helg äntligen.
Denna veckan har jag haft 3 prov och ett läxförhör, jag har låtsats att jag läst ut en bok, jag har spänt tandställningen och haft måttligt ont i tänderna. Vi har haft en vild diskussion i klassen och fått äppelkaka i matsalen.

Imorgon är vi lediga, men jag har trots det en del på schemat. Ska till min mosters jobb och göra en intervju till ett skolarbete, i kursen småföretagande a. Sedan ska jag och några tjejer i klassen bowla, äta och titta på idol. Ska bli roligt att hitta på något!

P.s visst är mina kollegieblock snygga?

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback