Vad kan du egentligen om Obama?

Tänka sig, nu är det redan helg. För mig iallafall.
Hade en kort dag idag, mycket skönt! Eftersom att det vara Barack Obama som vann valet hade vi Obama-Quiz på samhällskunskapen, väldigt roligt faktiskt.
Tack vare att jag lyssnade på Rix Fm på morgonen och läste Blondinbellas blogg kunde jag några svar.
Visste ni att han heter Hussein i andra namn och att hans pappa kommer från Kenya?

Nu hade jag tänkt börja/fortsätta på ett skolarbete som ska lämnas in på måndag.
Det är i kursen Småföretagande A. Vi har varit och intervjuat ett företag.
Ska även tycka synd om mig själv och E som borde varit i Danmark nu för att se Gavin DeGraw.
Men ändå Grattis till E som fyller år idag och även grattis till Kevin Jonas som tydligen också fyller år!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback