Latmask

Tanken var den att jag skulle pluggat massvis idag, jo tjenare.
Jag är sådär lagom lat och en jäkel på att skjuta på allt.
Började räkna matematik, gav upp ganska snabbt. Tänkte istället sammanfatta religionen inför provet, gav upp det minst lika snabbt. Så nu sitter jag här och ska börja på mitt McCain Vs. Obama-arbete. Det här måste bli bra, jag kommer sitta uppe hela natten på söndag om det ska behövas.

Går sådär med min frågestund också. KOM IGEN VA!
Fråga vad ni vill, ni kan vara anonyma.
Jaja.


Kommentarer
olivia'

hmm.. har du nånsin varit riktigt full?<

hur många har du kysst sen du började floristlinjen?

vad vill du bli när du blir stor (förutom florist)?

om du skulle vara en kändis, vem hade du varit?

om du skulle vara ett djur, vad skulle du varit?

vilket ämne hatar du mest i skolan?varför?

är du nöjd med dina klasskompisar? om inte varför?

var vill du bo när du blir stor?

har du bra självförtroende?



haha skumma egenom din blogg o tyckte lite synd att du inte hade så många fråger, så här kom nårra.



2008-11-12 @ 17:36:45




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback