9 maj -Panik

Här sitter jag och har precis lyckats äta lite frukost. Ska strax duscha och göra mig i ordning. Jag hade tänkt blogga igår, men min kära tv tog upp tiden. Så nu ska jag skriva allt som hände igår och vad som händer idag.
Igår var minsann värsta dagen på länge. Började med att vi fick tillbaka 2 prov +1 arbete, jag fick VG på allt vilket jag inte är helt nöjd med...tyvärr. Sedan skulle jag då till tandläkaren, jag gick dit kom in i rätt tid men sen, fy fan säger jag bara. Jag låg där i 1 tim och 10 min, dem skiftade tandläkare lite då och då och jag fick vänta och hon gjorde fel och fick göra om. Jag fick lite smått panik när jag låg där och såg hur mycket klockan blev. Sedan märkte jag hur även tandläkaren började bli frustrerad och stressad, vilket inte direkt gjorde mig lugnare. Jag trodde det hela skulle ta sisådär 40 min, men när jag sen kom tillbaka till skolan låg jag 45 minuter efter i brudbuketten vi gjorde. Så för mig var det bara att slakta satan och kämpa för att komma ifatt. Blev otroligt stressad och hade inte ätit någonting. Jag hann klart med buketten i tid iallafall och trots allt blev den tydligen ganska bra. Där hemma sedan började smärtan i tänderna krypa fram.

Idag har jag massa ont i tänderna, vi är lediga idag vilket känns bra. Ska till skolan sen och äta (palla laga mat) efter det ska jag klippa mig. Ska bli riktigt skönt att bli av med det slitna! Om jag hinner och orkar sen så ska jag nog göra lite läxor och soooola !
Helgen annars är för ovanlighetens skull redan planerad och uppbokad...eller ja, finns lite tid jag inte har något planerat.

Hoppas ni får en kanon helg med mycket sol!
image110

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback