31 maj -slappedag

Sov länge idag, orkade inte ens ta mig upp till miami ink. Denna dag har jag bara slappat, lite kvalitétstid med mig själv...eller nej inte riktigt. Solade i några timmar och läste RV. Hade först tänkt mig stranden, men var så trött och seg att jag orkade inte följa med pappa, så det blev trädgården. Ja det är väl det enda jag gjort denna dag. Tog mig en dusch innan också för att bli fräsch, unnade mig även hårinpackning. Snart börjar sommarkrysset, men funderar på att titta på film istället. Har en film här hemma som jag ännu inte sett.

Har kommit på att jag missat To die for nu en vecka eller två, men lugn det kommer snart! Hade en bra sak innan, har dock glömt vad det var :P

Haha nu ska jag fylla på min vattenflaska och softa någon annanstans.

Kommentarer
Johanna

Svar: Hihi då gör jag det! Tackar! :D



Blogg: http://jlin.blogg.se/
2008-05-31 @ 22:35:25




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback