3 maj -Det vanliga

Hos dig är jag stark
Hos dig är jag underbar

image119Lördag idag, ännu en lördag då jag gör ingenting. Har varit lite duktig, har renskrivit mina anteckningar från svenskan och läst sisådär 40 sidor i min engelska bok. Har precis tittat på The Hills (visste inte att det gick på helger också), det är nog mitt nya favoritprogram. Blir inspererad av det. Men hur många gånger har jag inte suttit här och tänkt "nu jäklar ska jag ta tag i mitt liv och göra något roligt, något spännande". Det blir aldrig mer än tankar, för jag är så förbaskat duktig på att komma på ursäkter.
Berättade jag förresten att jag ska bli omplaserad när det gäller sommarjobbet? Mamma ringde till dem och dem lovade att jag ska bli omplaserad. Så förhoppningsvis är sommarens ekonomi räddad. Behöver verkligen dem pengarna, annars blir det till att leva snåååålt under sommaren. Jag har ju iofs sparade pengar, men nej dem vill jag icke röra.

Kan förvarna om att det nog snart kommer att komma ett långt, personligt, tankefyllt inlägg! Det var längesen, så känns som att det är dags för det nu.

Hoppas ni har en bra lördagkväll!
image110

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback