22 maj

Här sitter jag i min ensamhet och väntar på att Eurovision ska börja, måste ju se hur det går för Perelli. Jag själv tror hon går till finalen men sedan kommer det inte gå så bra. Har inte gått så bra för Sverige på senaste tiden.
Idag i skolan gjorde vi en morsdagbukett, det var massa knepigt för vi hade minikrukväxter i och gick åt massa grönt för att täcka de här små plastkrukorna, men det gick. Mamma blev superglad iallafall. Har lite andra småplaner på vad jag ska köpa/fixa till henne, får se hur det blir.
Har annars varit en allmänt dålig dag, känt mig nere och så. Hade utvecklingssamtal, vilketgick hyfsat bra. Jag är bara så förbaskat trött på det eviga tjatet om att jag ska prata mer, vara mer muntligt aktiv, jag är för tyst....kan dem inte bara låta mig vara. Jag pratar när jag vill och det kommer med tiden, jag vet mycket väl att det påverkar mina betyg men låt det få göra det då! Jag blir så trött på allt. Längtar till sommaren nu, även fast jag först ska jobba i tre veckor så behövs det lite förändring.

För övrigt kommer min syster hem snart, 19 juni närmare bestämt. Hon är hemma hela helgen där. Kommer bli så toppen!

None

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback