19 maj

Så var det ny vecka. Har varit i skolan idag, och allt har varit som vanligt. Nu är vi inne på slutspurten och det känns great.
Är dåligt väder idag, lite tråkigt men av någon anledning känns det mysigt med regnet. När jag kom hem från skolan gjorde jag mig varm o'boy och rostemackor...mums!
Fick även brev idag om sommarjobbet, har nu blivit omplacerad och ska vara på miljö -och hälsoskyddskontoret (tror jag det hette), ska väl fixa med papper och sånt. Jag vet inte om det verkar jätterolig men jag ska inte klaga, jag ville bli omplacerad och nu blev jag det! Ska vara glas att jag ens fick ett jobb då ingen annan i min årsgång fick det.

Nu ska jag börja skriva på mitt arbetsmilö-arbete, så att det kan bli klart i tid. Tänkte även titta på Made som börjar strax.

Hoppas ni haft en bra måndag!
None

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback