18 maj -Gospel

Igår var minsanns en seg dag, gjorde ingenting. På kvällen var jag hemma själv...skönt i början med sedan lite små tråkigt. Fast jag pratade med min bästaste syster i 2 h och chattade med Sofie...så blev helt okej. Gick och la mig riktigt sent med, har inte varit uppe så länge på evigheter. Idag tvingade jag mig upp iallafall för att titta på Miami ink. Sedan bar det av till Önnestad för att sjunga med kören. Idag hade vi vår sista konsert för den här terminen. Ellie var tyvärr sjuk idag med så jag fick sjunga vår låt själv, men det gick bra. Iallafall hade jag förväntat mig massor med folk, typ en fullsatt kyrka. Men öh nej, vi var nog fler i kören än i publiken, ärligt talat det var sjukt drygt. Sedan blev det mat och kaka och tack och hej.

Just nu väntar jag på att klockan ska bli 20.00 vilket innebär ANDRA AVENYN (Mohamed Said), massa kärlek till det.
Skola imorgon med, och heeeel vecka. Nu har vi bara två inlämningar kvar.

Snart snart snart, så fort jag har tid kommer mitt tankfyllda inlägg. Har 2-3 saker jag tänker på, så ska bara bestämma mig och spåna lite (haha vet i tusan om ni längtar egentligen, men jag gör det själv)

None


Kommentarer
maria

svar: jag har egentligen bara hittat en bra sida med manus. dock har jag inte varit inne där på länge så jag har inte så bra koll på hur många avsnitt de hunnit publicera manus till. anyways, det kan ju vara värt att kolla i alla fall? :) http://www.twiztv.com/scripts/onetreehill/



Blogg: http://huddleformation.blogg.se/
2008-05-18 @ 19:55:32




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback