14 maj -Shopping sugen

Idag hade vi kort dag i skolan, slutade redan 11.20 -riktigt skönt. Vi gjorde ett prov idag, tror det gick ganska bra, jag hoppas självklart på MVG. Nu är det bara 3 inlämningar kvar. Ska strax försöka bli klar med min bokrecension på boken jag inte läst ut (har bara sisådär 70-80 sidor kvar). Frågan är om jag hinner skicka den till min syster för rättning, den fisen ska ju kolla på BSB idag (HATAR HENNE FÖR DET).

Är massa shopping sugen nu, vill ha lite nya sommarkläder. Men ack va ekonomin inte är bra denna månaden, eller det är massa utgifter. Är skyldig Nina massa pengar, ska betala floristkläderna när dem kommer, sedan Danmark med klassen. Jag ska nog klara mig och kunna unna mig något.



(orkade inte leta upp fler klädesplagg)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback