10/11 maj

Tänkte att jag ska börja berätta om gårdagen och sedan berätta vad som händer idag.

Igår på eftermiddagen åkte jag och mina kära vän Emmy in till Tivoliparken, första satt vi och njöt av solen lite. Sedan tittade vi ju då på när Malsor och hans vänner uppträdde. Det var trevligt och jag träffade även Ida där. Sedan när dem var klara med sitt uppträde övertalade Emmy mig att följa med på filmkväll i Öllsjö och hon övertalade mig att vi skulle GÅ dit. Så vi gick dit (ca 5,4 km). Väl där så var vi sammanlagt 6 personer, vi spelade spel, beställde pizza och tittade på film. Var mycket trevligt och jag är glad att Emmy drog med mig dit. Sedan kom jag hem strax innan 12 på natten och då gick jag och la mig direkt.

Nu denna dag har jag kollat på Miami ink, som vanligt. Skulle vilja ut och sola lite innan jag ska iväg och sjunga, men kan typ inte sola då jag fått exem och sånt tjafs (hm, kanske kan sola benen bara). Får väl bli att duscha och klä på mig snart. Jag hoppas av hela mitt hjärta också att Ellinor orkar och får följa med och sjunga idag, stackaren är ju sjuk hela tiden. Men hon måste komma eftersom att vi ska sjunga vår låt. Jag vill inte sjunga den själv och jag tänker inte sjunga den med någon annan heller minsann!
Berättar senare idag eller imorgon om hur det gått!

image122

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback