1 maj -Hör du sången de spelar på radion?

Musiken låter annorlunda idag, bättre annorlunda. Jag får en konstig känsla i kroppen. Jag kan inte bestämma mig för om det är en härlig känsla, eller om det är den där känslan jag hatar. Kanske en blandning?
Det regnar där ute nu, men som min mamma sa "Det är bra för då får man inte dåligt samvete om man ligger i soffan hela dagen". Så nu har jag inte dåligt samvete, utan kan sitta här och lyssna på min ljuva musik utan att tänka att jag borde gå ut. Jag och min kära vän Emmy skulle egentligen ut på promenad sen, men får se hur det blir. Annars blir det väl lite deep talk hemma hos någon av oss.

Det var strömavbrott idag, riiiktigt länge och det var riiikigt drygt. Jag la mig i sängen och bara "sov", seda kom Dessi en liten sväng bara och så pratade vi lite. Efter det duschade jag fastän att lampan inte funkade.

Igår hade jag en mycket trevlig kväll. Elin, Filippa, Frida och Louise var här hemma hos mig, vi grillade, spelade spel och var uppe vid bålet. Vi hade mycket roligt och det var antagligen den bästa Valborgsmässoafton jag haft, så det tackar vi för.

P.S Grattis till Malsor som fyller 17 år idag :)

image110

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback