Youtube?

Fredag och helgen är här...fast nu är ju alla dagar som helg så det är skitsamma.
Jag har preci duschat, så nu känner jag mig fräsch igen :) Väntar på att D ska ringa tillbaka och förhoppningsvis har hon då klara besked om hur det blir ikväll. Eventuellt blir det K-dagarna för mig, annars blir det nog att vara hemma. Haha jag känner mig sjukt sugen på att titta på High School Musical igen. Vi får se vad som faller mig in.

Har väldigt många bilder nu som väntar på att bli upplagda här och på BDB, jag ska bara orka. För övrigt har jag planer på att skaffa Youtube och lägga ut videor/s från olika konserter jag varit på. På ett sätt är det ju roligt, för då kan jag dela med mig till er och alla andra och på ett sätt så vill jag inte lägga ut mina videor/s för då blir dem inte lika exklusiva längre, jag menar det är ju bara jag som har dem nu. Lägger jag ut dem kommer alla kunna "ha" dem. Vad tycker ni? Vill ni se videor/s från JT, Akon, Avril, JB, Artmade och Daniel Lemma? Hm, tåls att tänka på lite.


Kommentarer
en läsare

på tal om youtube. kan du inte video blogga nån gång?



2008-07-13 @ 02:28:07




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback