Värmeslag

holy mackarony vad varmt det är idag. Jag offrade mig och gick upp tidigt imorse för att åka till stranden med Filippa och Louise. Det var väldigt trevligt, jobbade på brännan, badade lite. Vi åkte hem ganska "tidigt", men efter att ha legat och stekt där i några timmar så orkade man bara inte längre.

Jag har precis tittat på Life of Ryan på MTV. Antagligen ett program jag kommer börja följa. Jag gillar Ryan, han verkar vara en trevlig mysig kille...och vi får ju inte glömma bort att han är talangfull också. För er som inte vet det så åker han skateboard och är bland dem bästa i världen. Verkar som att hans talang ofta glöms bort och istället tänker bara många på hans utseende och skvallret om hans liv. Men visst han ser bra ut, så varför inte?

Iallafall, vi har börjat på the extreme makeover av mitt rum. Ska strax gå och hjälpa mamma.

Vad hittar ni på i denna värmen?

with love
/m


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback