Tisdag

Tisdag idag, vilket innebär American Idol ikväll...hahaha. Nej men, jag ska som sagt ringa frisören och tandläkaren. Dessi ska komma hit lite sen och ta en koll på de tapeterna jag väljer mellan. Hm, vad ska vi mer göra? Jo om sisådär 30 minuter börjar Ellen DeGeneres show och gissa vilka som gästar? Just det, Jonas Brothers. Det ska spelas in och allt.

Fick en kommentar från en Johanna, eller ja det var typ massa frågor. Så eftersom att du antagligen inte har en blogg där jag kan svara så får jag svara här. Först tar vi då håret; Jag ska bara klippa av det slitna och eventuellt klippa hellugg istället för att ha luggen åt sidan som jag har nu. Sedan ska jag färga det i någon blond nyans. Jag trivs bäst i blont hår då det är min naturliga färg (från början, är råttfärgat nu). När det gäller tandställningen så om allt går som det ska så ska jag ha den i två år och jag har nu haft den i 8-9 månader, så det är lite mer än ett år kvar.
Har ni fler frågor, är det bara att fråga på :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback