Städning.

Har varit riktiga städardagar de senaste dagarna. Igår (eller om det var iförrgår) städade jag mina rum, rensade lite i lådor och allt. Kändes lite jobbigt att slänga gamla minnen, men man kan ju inte spara små lappar för all framtid. Idag har mamma rensat bland våra gamla barnböcker....ser fint ut där i bokhyllan nu. Jag själv har rensat på datorn idag bland mina bilder. Raderades en hel del, nu ska jag bara få ordning på alla bilder som är kvar, då dem inte vill lägga sig på plats själva.

Hm, inom den närmsta tiden kommer det nog bli lite "bojkott" av musik på min blogg, anledning; Top seacret!.
Kommer bilder från gårdagen då vi tittade på Daniel Lemma inom kort.


Kommentarer
secret*



2008-07-11 @ 20:10:04




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback