Sommarplaner update

Här kommer en liten uppdatering av mina sommarplaner som jag skrev i början av sommaren.

4 juni -Skolavslutning, äta med tjejerna på Rosegarden och sedan eventuellt Åhus
5 juni -Linus tar studenten, eventuellt t-parken eller något annat med vänner på kvällen
9-27 juni -Jobba på miljö -och hälsoskyddskontoret
19-22 juni -Syster kommer hem på besök från England
26 juni -Till Danmark och titta på Avril Lavigne tillsammans med Nina
2 juli -Liseberg med tjejerna
4-12 juli -Kristianstadsdagarna
16-19 juli -Bosätter mig i Karlshamn för att hänga på Östersjöfestivalen (har en plats ledig om någon vill med)
29-7 juli-augusti -Min syster kommer hem på besök från England
7-11 augusti -England med hela familjen

Ja, det var inte så mycket att lägga till...däremot en del att stryka.

Kommentarer
Anna-Carin Petersson

Fin sida =) Ebba är en sharpei....ha en bra dag i solen!!



Blogg: http://annacarinpetersson.blogg.se/
2008-07-29 @ 12:49:42




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback