Soliga och sega dagar

Äntligen börjar det bli fint väder, jag har till och med legat ute i trädgården och solat lite.
Jag har även rensat ut lite kläder, böcker m.m. Var och tittade på tapeter och usch, det är inte lätt att bestämma sig. Har tagit hem några kataloger nu som jag ska titta i och försöka bestämma mig. Skulle egentligen samlat lite vuxenpoäng idag och ringt till tandläkaren själv, då en liten grej på tandställning har lossnat och trillat av. Skulle även ringt frisören och bokat tid till klippning och färgning. Men ööh jag gör det där imorgon :)

Jag är trött och seg nu, känner mig på dåligt humör. Får titta lite på O.C sen.
Det är bara 8 dagar tills min syster kommer hem nu, that's great!








Kommentarer
johanna'

vad ska du göra med håret? vilken färg ska du ha? ska du klippa det kort? när ska du ta bort tandställningen?



2008-07-22 @ 11:36:07




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback