Smidigt malin...

Det är ju tur att jag verkligen börjar med allting i god tid och att inte allting är denna veckan....nu var jag ironisk för er som inte förstod det.
Åkte in till stan idag för att handla present till D, hittade jag något? Nej, såklart inte. Den fisen önskar ju inte sig något, så då blir det inte så lätt. Jag shoppade lite till mig själv iallafall och beställde tid till optikern och köpte oasis, så kan stryka lite från listan iallafall.
Imorgon är det som sagt Liseberg, torsdag är det tandläkaren sen handla blommor tillsammans med D. Fredag blir det först optikern sedan blir det till att försöka (måste) hitta present till D och sedan är det firandet på kvällen.
Ja, vi får väl se hur det går med allt.



T-tröja från Cubus, på rean för 74:-
Klänning från Vero Moda för 199:-

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback