Livet

Jag är blöt och trött, men bloggar ändå.
Jag och Nina vaknade vid halv 1 och fixade så vi kunde titta på Camp Rock, dock tittade vi inte på hela.
Sedan på eftermiddagen träffade jag Dessi lite sedan var jag med Emmy. Jag och Emmy gjorde marängswish och tittade på Narnia (så nu kan jag se tvåan på bio). Efter att vi ätit oss tjocka och mätta så gick vi en lång promenad och pratade om livet...har ni tänkt på att livet är väldigt komplicerat ibland!? Det började såklart regna med så vi blev jätteblöta. Vi skildes åt efter att vi tvingat oss själva sluta prata om livet. Nu här hemma har jag pratat lite till om livet med min mamma. Ganska trevligt faktiskt, man behöver sånt ibland. Jag skulle nu även vilja säga detta en gång för alla: Nej, jag vill inte dricka större mängder alkohol. Jag känner inget behov av det och så är det! Kalla mig mesig eller vad ni vill, men så ligger det till.

ooohh förresten, igår i stan såg vi en kille som var jättelik Nick Jonas...alltså riktigt lik var han. Tyvärr fick vi ingen bild på honom. Men lovar ser jag honom igen nu på K-dagarna ska jag ta mig tusan fråga om jag kan få ta en bild på honom :P


Kommentarer
anonym

mes



2008-07-08 @ 00:54:23




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback