Hey ya

Här sitter jag nyduschad i myskläder. Lyssnar på Gavin DeGraw (fortfarande ingen som vill med?).
Idag har jag vänt tillbaka dygnet, tvingade mig själv att gå upp strax efter 10-tiden. Riktigt jobbigt, men hann se lite av Miami Ink som jag inte tittat på på länge. Idag ska jag göra absolut ingenting, bara ta det lugnt.

Tänkte svara på två kommentarer jag fått.
Först svar till Anna som frågade om min syn: Mitt synfel ligger på ungefär -1,75. Vilket innebär att jag inte har så dålig syn. Jag kan gå på stan och så utan att ha glasögon/linser utan att jag går in i saker och folk. Visst det är jobbigt att se dåligt, men jag tycker inte synd om mig själv och det tycker jag inte du heller ska göra.

Svar till "En läsare": Jag har faktiskt funderat lite på det där med att videoblogga, men grejen är den att jag tycker inte om att höra mig själv prata...är ju inte van vid det. Sen känns det som att jag har inte tillräckligt många läsare för att något sådant skulle bli roligt. Men om jag får fler läsare så är det absolut något jag kan överväga att göra. Roligt att du läser min blogg iaf, vem du än må vara.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback