Hemma

Är nu hemma från Karlshamn, kom hem i eftermiddags. Jag har haft det jättetrevligt, trots otroligt mycket folk som ibland får otroligt sakta. Fanny åkte med mig i onsdags och åkte hem på torsdag morgon, sedan på torsdag kom Emmy och var med mig tills vi åkte hem idag.
I onsdags var det konsert med Jil Johnsson och Magnus Uggla, inga större favoriter...så jag tyckte bara det var okej men inget mer. Det bästa är ju att vi lånar farmor och farfars lägenhet och eftersom att när de ska gå ut kommer dem ut på torget där scenen är så vi sneekade oss in bland folket och såg konserten gratis. Efter konserten satt jag och Fanny uppe och pratade....massa mys.
Jag och Emmy har gått på stan, dag ut och dag in. Jag shoppade en väska, en kjol och en provdocka/skyltdocka (!). Vi tittade även på Lilla song contest och Baltic Song Contest (WILL KEVAN <3) (hette han så?). Det enda som saknades var Lettland-killarna...vår stora kärlek. Emmy och jag samlade även vuxen poäng; fika med cafe au lait för min del och te för hennes del. Vi handlade och lagade mat.
Hm, det är väl det vi gjort i stort sätt.
Så fort jag lagt in bilderna kommer det ett inlägg fullt med bara bilder....JAG LOVAR.

Hoppas ni haft det bra här hemma mina vänner. Veckan som kommer, kommer bestå av att försöka hitta tapeter, eventuell tapetsering, klippning och färgning (?), kvalitetstid med D och hm, O.C typ.


Kommentarer
Emmis

WIll kevan was his name! Och du, vi satt med plastpåsar, filt och paraply på konserten också. det enda som saknades var ju.. papadapaaaaaam en kaffetermos;)



2008-07-21 @ 00:25:35




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback