28 januari

Vad vore jag, utan dina andetag?

Idag var första dagen på Växthuset, det har gått bra. Har varit mer florist än städerska, vilket är det jag är ute efter. Känns skönt att vi är två stycken där också. Nu är jag galet trött. Väntar på att American Idol ska börja, efter det ska jag sova. Jag sov dåligt denna natt, var nog mest nervös inför idag.
Det är tråkigt väder igen, varför kan det inte vara som det var igår? Sol och blå himmel?
Imorgon är det gospel iallafall och det är det bästa i mitt liv just nu.
För övrigt ändrade jag mitt ind. val i lördags, från psykologi till enemble/musik-gehörs lära.
Jag är nöjd med det valet. Blir ju inte så mycket musik annars nuförtiden.

Senaste dagarna har varit lite "allting kommer tillbaka/sakna gamla tider"-dagar.
 Jag saknar 9a ibland, det är sant. Jag saknar mina bästa vänner ibland, även om jag förnekar det.
För ni är mina bästa vänner...någonsin!


Himlen är plötsligt inte blå.

Kommentarer
Nathalie Vesterlund

fin bakgrund!



Blogg: http://vesterlunds.blogg.se
2008-01-31 @ 19:35:25




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback