23 januari -Byta karriär?

Tredje dagen på Jaffa, än så länge är det inte överdrivet roligt jag får ju göra allt skitjobb. Men igår och idag har jag faktiskt fått visa lite av mina floristiska kunskaper. Lindade gigantiska kransar med cypress och idag gjorde jag solitärer. Jag har varit duktig också och jobbat över ca. 20 minuter både igår och idag. Jag längtar faktiskt till skolan börjar igen, skolan är bra. Men just nu längtar jag mest till lovet!.

Har riktigt seriöst börjat fundera på om jag inte ska byta linje iallafall. Jag vet att jag inte vill jobba som florist sen. Dock vet jag inte vad jag vill gå istället och om jag byter till något annat kanske det inte känns rätt heller, vad gör jag då? Jag tycker det är ganska roligt att ha floristämnena i skolan att göra något annat som bryter av från alla kärnämnen, men det är inte roligt att behöva tänka på så många saker, att nästan aldrig bli nöjd, att ha sån press på sig. Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv och rädd för att jag aldrig kommer veta det heller.



Vad vill ni göra med era liv, vad vill ni bli?


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback