21 januari -Skjut mig

Idag var det första dagen på APU:n, det har gått bra. Kom i arbete direkt. Har putsat kylarna, sopat, snittat blommor och diskat idag. Nu är jag iallafall jätte trött och har ont i ryggen. Så det är verkligen dags att tänka på att börja träna och jag ska verkligen ta tag i det, snart snart snart. Dock undrar jag om någon kan förklara för mig hur jag ska orka fyra hela jävla veckor till? Snälla skjut mig. Jag tror inte ens jag orkar kolla på andra avenyn idag, ska bara äta nu, sen duscha och gå och lägga mig!.

Om jag orkar imorgon...vilket jag nog inte gör, hinner inte för den delen heller. Men på onsdag (kanske) ska jag skriva något djupt, för nu har jag något som jag vill skriva om.

Ha ett bra liv.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback