17 januari -glömt & my love

I flera dagar har jag tänkt skriva men har inte blivit av. Iallafall hade vi öppet hus i tisdags, det gick jättebra.
Annars har det inte hänt så mycket. Idag fick vi ut omdömen i alla ämnen, jag är inte fullt så nöjd som jag önskar att jag skulle vara. Ni vet, för mig är det bara det bästa som räknas (det bästa för mig). Så ja, jag är besviken och inte alls på humör nu. Smidig som jag ä också glömde jag försäljning och service boken i skolan och vi har prov imorgon. Jag pluggade en del igår och snäll som Nina är scannade hon in lite sidor till mig. Jag som tänkte satsa riktigt rejält på MVG, får se hur det går.


Nu ska jag vara lite positiv också och skriva om min nya favorit. Nämligen programmet Miami ink som går på Kanal 6. Började titta på det för sisådär en vecka sen. Riktigt bra, man blir så sugen på att tatuera sig. För er som inte vet är det en tatuerar studio och tatuerarna man får följa. Min favorit är tatueraren Ami James, han är min nya kärlek. Damn vad jag vill till USA och dit och tatuera mig!

image51image52

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback