8 februari

Här sitter jag och blinkar som en idiot. Mina linser börjar skava, men jag orkar nog inte ta ut dem innan numbers.
Idag har jag iallafall jobbar som vanligt, har varit en bra dag. Vi har fått göra massa buketter och så.
Bara en vecka kvar, kommer kännas lite konstigt sen. Nu har jag sagt att jag saknar skolan, när skolan väl börjar igen kommer jag nog säga att jag saknar jobbet.

Imorgon ska jag se om jag kan ta mig in en sväng till stan sen, sen ÄNTLIGEN blir det lite HV1-kväll (dock inte alla). Vi ska iallafall ha singstar kväll och redan nu känner jag på mig att det kommer bli riktigt, riktigt roligt.

Just nu sitter jag här och kollar inte kläder på top shop's hemsida, väldigt snygga kläder. Kanske skulle ta och beställa något !?


Kommentarer
Lovisa

svar, ah det ska bli kul. Tja, vi får väl se om det blir något bra av det :)



Blogg: http://lovisahansson.webblogg.se
2008-02-10 @ 17:05:27




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback