3 februari -music and me

Så var ännu en helg över. Lördagen spenderade jag först med min syster, senare på kvällen var jag med min kära vän dessi. Idag sjöng vi först i kyrkan med kören (så ingen sovmorgon här inte), sen blev det släktkalas för min farmor som fyller 80 år. Nu är jag trött och imorgon är det jobb som gäller.
image54

Just nu saknar jag musiken sjukt mycket.
Jag saknar att ha musik i skolan,
jag saknar intresset för gitarren,
jag saknar sångkurserna,
jag saknar talangjakterna,
jag saknar musiken i allmänhet.
Kören är det enda musikaliska jag har nu,
jag älskar det men det är för lite.
Vi har inte musik i skolan...inte än.
Jag är för gammal för talangjakterna,
det blir aldrig av att ta sånglektioner och ekonomin tillåter inte riktigt heller.
På lovet då tusan ska jag till I om det finns tid.
Om någon annan har tips/förslag så TELL ME!
Jag törstar efter sång och musik!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback