26 februari

Tisdag idag, vilket innebar skola. Enda roliga var idrotten då det blev dans,
vi skulle komma på 16 takter till en bubbles-låt. Gick kanske inte jättebra, men var roligt.
Har även varit hos tandläkaren och spänt tandställningen, fick tre nya tider...i maj sätts tandställning där nere in. Usch, vill inte gå igenom den där fruktansvärda processen igen. Ni som inte haft tandställning, vet ju såklart inte om hur det är. men kan tala om att smärtan är något utan dess like.


Nu har jag gått emot mina egna värderingar, mot mina egna åsikter och synpunkter.
De som känner mig vet att jag är inte alls förtjust i dessa människor som från ingenstans bara börjat hålla på med musik...då är det mest rap/hiphop. Jag menar, verkligen alla har börjat. Det har gjort mig väldigt irriterad. Här sitter liksom jag som hållt på med musik i hela mitt liv, som älskar musik, ser musik som något viktigt, något som ska betyda och ja allt det där. Så kommer folk och har det som någon jävla hobby. Men så slog det mig, det finns ju så många som håller på med sport för att det är roligt bara, för att träna, träffa vänner och bara ha roligt och inte alls vill bli proffs eller säga något speciellt med det dom gör. Så varför kan det inte få vara så med musiken också? Om man tycker musik är roligt, och vill hålla på med det. Om det är ett sätt att träffa vänner och ha roligt, så varför inte?
Se bara till att det förblir äkta och roligt. Sen finns det ju dem som bara helt enkelt inte är menade att hålla på med musik även om man tycker att det är roligt.
Jag nästan hatar mig själv för att erkänna det här, och försöker intala mig själv att verkligen tycka såhär nu.

Keep the faith

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback