20 februari -Akon

På natten såg jag att Akon skulle komma till Danmark för en gratiskonsert.
Jag ville ju självklart dit och började desperat leta efter någon att ta med mig.
Efter många om och men lyckades jag trots allt få med mig min syster.
Vi tog tåget till Danmark. Väl framme gick vi först en runda på field's,
vi satte oss och tog en dricka på Burger King sen ställde vi oss i kön.
Vi stod i kö i ca. 1h innan vi blev insläppta. Väl insläppta fick vi vänta
ca. 2h 20min innan Akon kom ut på scenen.
Det hela började väldigt bra, lika snygg och så som alltid.
Men i tredje låten gick strömmen, musiken och hans mick bara slocknade.
Dem fixade och trixade lite och var snart igång igen med nästa låt.
Mitt i I wanna love you går strömmen igen. Publiken sjunger vidare refrängen.
Dem fixar lite, men så kommer en av vakterna och säger att brandlarmet gått
och alla måste utrymma varuhuset. Så ja, det var ju bara att gå ut.
Därefter tog vi tåget hem.
Jag är ändå ganska nöjd med dagen, fick umgås med min syster som snart flyttar.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback