18 februari

Himlen är blå

Nu är det lov, vilket är mysigt.
Sov till strax efter 12.00 idag, har faktiskt inte sovit så länge sen....ja jag vet inte när.
Förut var det en vana att sova så länge på helger, men sen kom ju miami ink in i mitt liv.
Jag undrar om jag ibland inte sov så länge och mycket bara för att få slippa en del.
Jaja, skit samma. Idag är himlen blå och jag ska ta en dusch sen ska jag och mamma till skopunkten,
är i desperat behov av nya skor. Eller egentligen har jag för många, dock inga jag vill använda direkt.
I eftermiddag ska jag ta mig tusan gå ut på en promenad också, vore förbaskat synd att sitta
inne hela dagen.
Hm, kanske börjar på projekt göra-en-snygg-hightech-blogg idag...får se om jag orkar.


Ha en bra dag mina vänner
och glöm aldrig Keep the faith

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback