Laddar inför...

Här sitter jag, nästsista dagen på år 2008. Lyssnar på Darin och Britney Spears, mina favoriter just nu!
Tänker tillbaka lite på året som gått, jag är ganska dålig på att komma ihåg allt jag gjort. Blandar ihop år och månader. Kommer knappt ihåg vad jag gjort under jullovet. Därför är det perfekt med en blogg, en bilddagbok eller bara en egen privat dagbok. Själv kör jag på allt! Man kan gå tillbaka, läsa/titta igenom och se vad man gjort. Perfekt!

Imorgon ska jag sätta mig ner, skriva upp vilka nyårslöften jag har inför 2009. Ska även skriva upp mina mål, mina drömmar. vad jag vill och hoppas ska hända och vad jag tror kommer hända under 2009. Sedan kan man då och då under året gå tillbaka till det här och kolla; "Just det, det var det jag ville uppnå" eller "Nu har jag klarat av det som jag skrev att jag ville klara". Men inte titta tillbaka för ofta, då tappar det sin poäng. När sedan året är slut gör man en sammanfattning av allt: Blev det som jag trodde? Nådde jag mina mål?.
En av mina bästa vänner fick en dagbok av mig i julklapp, i den på första sidan skrev jag något liknande det här till henne...och måste säga att jag tycker det är en väldigt bra idé. Det är bra att göra det tydligt för sig själv vad det är man vill!

2008 har varit ett väldigt bra år, dock tror jag att 2009 kommer bli ännu bättre!
eller vad tror ni?


Kommentarer
Marielle

Nu har jag startat upp en ny tävling med 3 gånger högre vinster än tidigare! Var med och tävla varje dag du med :-)



Blogg: http://marielletorgersson.blogg.se/
2008-12-31 @ 15:25:15




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback