Allting är så bra nu

Jag är ganska kass på att uppdatera, men det beror på att jag har inget att skriva om.
Allt som händer i skolan, utanför skolan är bara roligt där och då, det skulle aldrig gå att återberätta.
Nu är det sista veckan i skolan, en soft vecka...skulle egentligen varit inlämning av en hemtenta nu på onsdag, det ändrades dock till efter jul (=jag inte så glad). Jag ligger ju annars lagom mycket efter i matematiken, jag hatar matte nu förtiden! Jag är så kass på det!!!!!

Lyssnar isönder på låten Bella's Lullaby (akustisk version) från Twilight (bästa filmen!!). Är helt inne på den filmen nu, letar bilder, soundtrack och sånt kul :)
Papps är i England för att ta hem en del av systers saker, hon flyttar hem på torsdag. Jag har saknat henne här hemma ibland, kommer vara så konstigt att ha henne hemma i Sverige igen. Vi får se hur länge hon stannar.

Hoppas ni får en bra måndagskväll!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback