8 april -Sjuk?

Imorse missade jag nästan bussen, hade jag kommit typ 30 sek senare hade det varit kört. Men som tur var hann jag med. Sedan kändes hela dagen fel och jag kände mig seg och helt nere. Hade inte ork för något. Fick även ont i halsen och när jag kom hem kände jag hur huvudvärken smög sig på. Nu har mår jag inte alls särskilt bra, tog en dusch, drack en kopp te men mår inte bättre för det. Jag har massa plugg också som inte gör saken bättre. Ska på kören sen iallafall, vill inte missa något där. Jag är inte så förtjust i att ta tabletter så som panodil (varför, vet jag faktiskt inte), så jag hoppas det försvinner över natten så att jag inte blir sjuk.

Nu ska jag försöka hitta lite fakta om mitt hantverk....inte det lättaste faktiskt. Står inget vettigt.

Hoppas ni haft en bättre dag än mig!
image110

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback